1 Ocak 2019 Salı

Hakan Muhafız 2. Sezon Ne Zaman Başlıyor ?

Hakan Muhafız


Hakan Muhafız 2. Sezon Ne Zaman Başlıyor ?


NetFlix platformunda yayınlanan ilk Türk dizisi olan Hakan Muhafız 1. sezonda 10 bölümlük yayın yaparak IMDb'den yüksek puan alarak , muazzam bir başarıya imza attı. Hakan Muhafız 2. Sezon Ne Zaman Başlıyor?

NetFlix platformunda yayınlanan ilk Türk Dizisi olan Hakan Muhafız 1. Sezonda izleyicilerinden mükemmel bir beğeni aldı.Çağatay Ulusoy'un canlandırdığı Hakan Muhafız İstanbulu korumakla görevli ve sıra dışı bir hikayaye sahip olan Hakan Muhafız dizisi fantastik türdeki dizi ekran macerasına atıldıktan beri izleyici kitlesi tarafından hoş karşılanıyor.

İşte Hakan Muhafız 2. Sezon 

Henüz bir resmi açıklama yapılmadı ama büyük bir kitle tarafından 2019'un yaz aylarında 2. sezonun yayınlanacağının haberi elimize geçmiştir.



Hakan: Muhafız | Tanıtım Fragmanı [HD] | Netflix




7 yorum:

  1. Bir an önce başlasın valla krize girdim

    YanıtlaSil
  2. Bende dün 10. bölümü yani 1. sezonu bitirdim çok etkileyici en son diğer ölümsüzlerin ayaklanması harikaydı.

    YanıtlaSil
  3. Ben izleme fırsatı bulamadım ama Netflix'de türk dizisi olmasına sevindim.Umarım başarılı olur

    YanıtlaSil
  4. Sezon çok hızlı bitti maalesef, tam dizi şimdi başlıyor derken ikinci sezonu bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  5. sabırsızlıkla bekliyorum...

    YanıtlaSil
  6. Bir tane ölümsüzle baş edemedi yedisi ne yapar

    YanıtlaSil
  7. Valla sonunda izledim diziyi. 2 günde bitirdim ilk sezonu. Ben beğendimm sona doğru daha etkileyiciydi. Burçin terzioğlunu görünce de çok sevindim. 2. Sezon daha güzel olacak gibiiiiii. Bi an önce başlasınnnn😍

    YanıtlaSil