21 Ocak 2019 Pazartesi

Ford, Avrupa’nın rekabetçi pozisyonunu ve karlılığını güçlendirecek

Ford

Ford, Avrupa’nın rekabetçi pozisyonunu ve karlılığını güçlendirecek


Ford, markasını güçlendirmeyi ve Avrupa’da sürdürülebilir bir kârlı iş yaratmayı hedefleyen kapsamlı bir dönüşüm stratejisi uygulamak için sendika ortakları ve diğer kilit paydaşlarla istişarelere başlıyor.

Şirketin akıllı bir dünya için akıllı araçlar sağlama konusundaki daha geniş küresel vizyonunun bir parçası olan strateji, Ford müşterileriyle daha derin bir bağlantı kurmak için tasarlanmış farklılaştırılmış araçlar sunacak.

Kısa vadede, Ford kilit faaliyetlerini hızlandırıyor. Yapısal maliyetleri düşürüyor. Buna paralel olarak, temelde yeniden tasarım yer alacak. Ford’un araç portföyündeki değişiklikleri, en karlı büyüme araç segmentinde teklifleri ve hacimleri artıracak. Yanı sıra daha az karlı araç hatlarını geliştirirken veya çıkarken ve düşük performans gösteren pazarları da içerecektir.

Orta Doğu ve Afrika Grup Başkan Yardımcısı Steven Armstrong, “Avrupa’daki Ford işlerini dönüştürmek için kararlı adımlar atıyoruz. Uzun vadeli, sürdürülebilir kârlı bir işi en iyi şekilde destekleyen, tüm paydaşlarımız için değer yaratan ve müşterilerimize duygusal araçlar sunan araçlara, hizmetlere, segmentlere ve pazarlara yatırım yapacağız.” dedi.

Ford, İş Konseyi ve sendika ortaklarıyla resmi istişarelerde bulunuyor ve yeni stratejiyi mümkün kılmak için tüm kilit paydaşlarla birlikte çalışmayı taahhüt ediyor.

KISA VADELİ KÂRLILIK VE MALİYET İYİLEŞTİRMELERİ – 2019 VE 2020


Yakın vadeli finansal performansı iyileştirmek için Ford, ürün portföyünde kârlılıkta iyileşme sağlayacak. Bu gelişme, mevcut Ford ürünlerinin karmaşıklığını azaltma, en karlı araç konfigürasyonlarını optimize etme ve kârlı araç hatları hacmini arttırma ile sağlanacaktır.

Yapısal maliyet iyileştirmeleri, maaşlı ve saatlik olarak tüm fonksiyonlardaki fazla emeğin azaltılmasıyla desteklenecektir. Aralık ayında açıklanan yönetim yapısındaki bir gelişme, Ford’un, kuruluşun çevikliğini artıracak olan küresel maaşlı işgücünü yeniden tasarlamasıyla zaten devam ediyor.

Ford, Avrupa’daki gönüllü işçi ayrımı yoluyla mümkün olduğunca işgücü maliyetini düşürmeyi hedeflemektedir ve bu amaca ulaşmak için sosyal ortaklar ve diğer paydaşlarla yakın çalışacaktır.