13 Ocak 2019 Pazar

Bill Gates'ten Anlamlı ve Motivasyon İçin 12 Güzel Söz

Bill Gates

Bill Gates'ten Anlamlı ve Motivasyon İçin 12 Güzel Söz


Bill Gates 1955 doğumlu bir girişimci olup, arkadaşı Paul Allen ile birlikte 1975 senesinde Microsoft firmasını kurdu. Daha sonraları ise Windows gibi işletim sistemleri geliştiren firma, günümüzde birçok uygulamaya da ev sahipliği yapmaktadır. Bill Gates ise şu an dünyanın en zengin insanları arasında yer almaktadır.

İşte O Sözler ;


#1-Başarıyı kutlamak güzeldir, ama başarısızlıklardan alınacak dersleri unutmamak daha önemlidir.

#2-Ben zor işler için hep en tembelleri seçerim, çünkü onlar zor işleri hep en basit yol ile çözer.

#3-İyi bir mühendis olmak istiyorsanız, Sınavlara çalışmaya daima geç başlayın; bu size zaman yönetimini ve acil durumlarla başa çıkmayı öğretir.

#4-Fakir doğduysanız sizin suçunuz değil ama fakir ölürseniz sizin suçunuzdur.

#5-Hep çalışkandım ama hiç bir zaman en iyisi olmadım.Fakat şimdi en iyi ünversitelerin en iyi öğrencileri benim şirketimde çalışıyorlar.

#6-Cebinde para varken sadece sen kim olduğunu unutursun, ancak cebinde para yoksa tüm dünya senin kim olduğunu unutur.İşte hayat

#7-Başarıyı kutlamak iyidir,Ancak başarısızlıktan alınan derse kulak vermek daha çok önemlidir.

#8-Hiçbir mucit, kendisi için icat yapmaz.

#9-İnsan en yüksekte ise hiçbir destekçisine güvenmemeli.

#10-Hepimizin bize geri bildirim verecek insanlara ihtiyacımız var. Bu şekilde gelişiyoruz.

#11-Mutsuz müşteriler, en büyük öğrenme kaynağımızdır.

#12-Önleyici tedbirleri alınmayan bir tedavi, sürdürülemez.

2 yorum:

  1. Motivasyon yazıları bizleri hayatta başarıya ulaştırıyor tesekkürler admin

    YanıtlaSil
  2. Fakir doğduysanız sizin suçunuz değil ama fakir ölürseniz sizin suçunuz lafını tuttum. Bir de nasıl kısa yoldan zengin olunacağını anlatsaydı bu multi milyarder abimiz fena olmazdı hani. :) :)

    YanıtlaSil