27 Aralık 2018 Perşembe

#Mim ZanaLab'ın 2019 Hayalleri Ve Hedefleri

ZanaLab'ın 2018 yılındaki SON #MİM Uygulaması

#Mim ZanaLab'ın 2019 Hayalleri Ve Hedefleri 


Merhaba değerli dostlarım , dün paylaştığım 'Tarihte Bugün Neler Oldu ?' adlı makalemdem sonra yorumlarda mimlendiniz diyen 'DertliDostum' blog sayfasını gördüm  , Sevgili DertliDostum 2019 Hayalleri ve Hedefleri konusunda bizi mimledi.Ve böylelikle bende ilk kez mimlenmiş oldum , adınıda yeni duymuş oldum.DertliDostum bloğunu yöneten 2 ablamada teşekkürlerimi iletiyorum ve tekrardan teşekkür ediyorum.

29 Eylül 2018 tarihinde açılışını yaptığım 'Blog' yeni yeni gelişiyor ve yeni insanlarla tanışıyorum 246 yayın ve şuana dek 143,181 bin görüntülenmeyle amaçladığım hedeflere yürüyorum.3 gün önce aldığım bir kararlada İngilizce Blog siteside açmaya karar verdim ve US - ZanaLab.com ismiyle adlandırdım.Ama şunu anladım 29 Eylül'den beri öğrenemediğim bazı şeyler var Mimde onlardan bir tanesi yani bence güzel bir uygulama çünkü yeni insanları tanıyabiliyor ve yeni blogları keşfedebiliyorsun buradan Mim'i bulan güzel dostuma teşekkür ederim.

Unutmadan  ;
-Ephendy , İstanbulEfendisi.com  (Sponsorumuz )
-RenkliBlogSayfam
-Yasin Kalem (Arı Ve Yaşam )
-DertliDostum 
-Yusuf Sezgin
-JD Sezer (Sponsorumuz )
-Anonimden İnciler
-BabaAnneminTakvimciği (Mimlemek istediğim bloglardan bir tanesi , bir sonraki Mim konusunda kesinlikle siz varsınız.)


Üsteki blog sayfalarına ve şahıslarını çok teşekkür ederim , her daim arkamda oldular gerek yorum atarak gerek manevi destekleriyle tekrardan teşekkür ediyorum isimlerine link bıraktım, tıklayarak ziyaret edebilirsiniz . Listeye alamadığım dostlardan'da özür dilerim , bir sonraki listeye sizlerede yer vereceğim , teşekkürler.

Şimdi hedeflerime gelmiş olursak ; Herkes gibi bende sağlık diliyorum en başta, her şeyin başında sağlık geliyor çünkü, sadece hayalim bu değil Öğlen 12:00 sıralarında makale yazmaya ve gecemi desek sabaha karşımı desek saat 05:00 sularında makalelerimi yazmayı bitirdiğim ZanaLab'ın emeğinin karşılığını almak , ve sizlere daha keyifli deneyimler sunmak.Ama bundan daha önemli olan mutluluk , huzur ve sağlık istiyorum umarımki herkes istediğini elde eder ve gönlünce yaşar.

Şimdi gelelim en güzel kısmına, Bakalım kimler mimlendi ?

-Yasin Kalem

-Yusuf Sezgin

-Anonimden İnciler

Şimdi DertliDostum'dan aldığım mim görevini sizlere bıraktım , tekrardan başarılar diliyorum
ve ayrıca NOT: Olarak belirteyim bazı arkadaşların yorumlarına cevap veremiyorum veyahut veremedim bundan dolayı özür diliyorum zamanım olmadığı için ilgileniyorum bi ara makaleleri ben yazmıyordum ortağım yazıyordu o ilgileniyordu ve bende sizlerle ilgilenemedim bundan dolayı'da tekrardan özür dilerim.

HERKES UMARIM İSTEDİĞİ BAŞARIYILI ELDE EDER VE ATTIĞI HER ADIMDA BAŞARILI OLUR.







17 yorum:

  1. Harika mim olmuş .Elinize saglik

    YanıtlaSil
  2. Ben de sana teşekkür ederim kardeşim. Ne demek bu şekilde yardımlaşacağız ve hep beraber büyüyeceğiz. Çok beğendim yazını ellerine emeğine sağlık. Yeni bloğunu açtığın zaman onu da destekleriz el birliği ile. Umarım hepimiz emeklerimizin karşılığını almayı başarırız. Güzel bir yıl diliyorum şimdiden. :)

    YanıtlaSil
  3. Hepinize çok çok teşekkür ederim , biz böyle büyük bir aile olduk gittik. Umarım devamı gelir inşAllah bu arada ingilizce siteyi açtım abla us.zanalab.com adresinden girebilirsiniz , teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. mimlediğin için teşekkür ediyorum kardeşim :)

    YanıtlaSil
  5. Mimlenmek güzel ya, ben de şimdi ne yazacağım onu düşünüyorum. İlkler her zaman güzeldir. Yazın güzeldi, umarım benimki de iyi olur. Başarılar yeni yılda da.

    YanıtlaSil
  6. Yeni blogunuz hayırlı,güzel ve sade bir blog olmuş..iyiki beni mimlememişsiniz,ben mimleri pek sevmiyorum ama mimleşmeleri okurum,sizinki de güzel bir mimdi..emeğinize sağlık..✔😊

    YanıtlaSil
  7. Hepinize çok teşekkür ederim , Ertuğrul bey çok teşekkür ederim.

    Beyda'nın Kitaplığı sizi listeye almayı unutmuşum bu durumdan dolayı özür dilerim.
    Bir sonrakisi için hazırlıklı olun :)

    YanıtlaSil
  8. Çok teşekkürler. Ben zaten daha öncesinde kendim bununla alakalı bir mim başlatmıştım:)

    YanıtlaSil
  9. Rica ederim ne demek bu hatamı telafi edecem :/

    YanıtlaSil
  10. Beni de unutmamışsın kardeşim çok teşekkür ediyorum 🙏 bizler artık kocaman bir ailenin parcalariyiz.
    Yeni gelecek yılda her şey gönlünce olsun 👍🏻

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim , seninde yerin bense çok ayrı her gönderime yorum yapıyorsun senide mime ekleyecektim gülhan abla eklemiş

    YanıtlaSil
  12. Mim nedir ne değildir diye öğrenmeye çalışırken bir de baktım ki ben mimlenmiişim 🤦🏻‍♀️ Çoook sevindimmm çok teşekkür ederim 😊 yeni yılda tüm dileklerin gerçek olsun. Başarıların katlanarak devam etsin 😊 çok naziksin tekrar teşekkür ediyorum🙏🙏

    YanıtlaSil
  13. Aaaa çok güzel bir haber :) Hemen katılıyorum hocma bize de yer verdiğiniz için ayrıca ayrıca çok teşekkür ederim, sevgiler ve saygılar <3

    YanıtlaSil