26 Aralık 2018 Çarşamba

Bitcoin İle Çalışan Kahve Makinesi

Bitcoin İle Çalışan Kahve


Bitcoin İle Çalışan Kahve Makinesi


Ricardo Reis ismindeki bir Brezilyalı girişimci, Bitcoin ile kahve siparişi verilebilen bir makine sistemi geliştirdi. Bu sistemin çalışması için kahve makinesi üzerindeki QR kodu okutup cüzdan adresine Bitcoin göndermek gerekiyor. Bu basit işlemin ardından kahve makinesi kahveyi otomatik olarak hazırlıyor.

Brezilyalı haber bülteni Portal Do Bitcoin’e açıklama yapan Ricardo Reis isimli girişimcinin amacı, proglamlanabilir kripto para birimlerinin kullanım alanlarını genişletmek ve insanlara kripto paralarla neler yaplabileceğini göstermek. Bitcoin ile kahve siparişi oldukça başarılı bir girişim gibi duruyor. Makine, şimdilik Bitcoin’deki Lightning Network sistemini kullanmıyor. Ricardo Reis’in şimdiki hedefi, Lightning Network temelli bir makine tasarlamak.

Bitcoin ödemesi ile çalışan ilk kahve makinesini aşağıdaki video'da görebilirsiniz.


9 yorum:

  1. Güzel bir sistem olmuş aslında ama herkesin kullanabileceği ödeme aracı olduğunu düşünmüyorum. Bitcoin'in değerinin yüksek olması olumsuz etkiler doğurabilir.

    YanıtlaSil
  2. İlginç sistem ama tutar mı bilemiyorum. Teşekkürler içerik için :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar yeni keşif ettim.Blogunuzu sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Banada beklerim.Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
  4. Şuan her alanda yeni teknolojiler kullanılmaya çalışılıyor. Bu arada blogunuzu yeni keşfettim, izlemedeyim sizi de beklerim iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  5. Öncellikle hepinize merhabalar hoşgeldiniz , hemen hepinizi geri takip ediyorum değerli yorumlarınız için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  6. Tutar tutar kripto paralarla ilgili ama sağlam olanlarla tabi geleceğin teknolojisi bunlar bende bunların teknolojisini yazmıştım blockchain saygılar sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Daha kullanılabilir bir ödeme aracı olsaymış güzelmiş ama yine de güzel bir buluş:)

    YanıtlaSil
  8. Buradan güzel yorumlarınız için teşekkür ederim , bence de harika bir buluş ama bize gelmesi biraz zaman alabilir epeyce de bir zaman :)

    YanıtlaSil
  9. Enteresan.:)Bloglar arası ziyaret oldu sanırım. Bu arada içeriklerini beğendim.

    YanıtlaSil